Pagini

11.10.2008

It's Cartoons time

Zilele astea mi-am adus aminte de diferite desene pe care le urmaream, de unele pe care inca le urmaresc, dar rar, si m-am gandit sa fac un mini rezumat al desenelor care m-au impresionat, mi-au ramas intiparite in memorie sau la care am ras episod cu episod:

The kids from room 402: Acest desen cu siguranta a prins, in mod special, la multi adolescenti, majoritatea marturisesc ca e desenul lor preferat( ma aflu printre ei) si ca desenul are umor foarte bun si personaje bine creionate
Personaje preferate: Nancy si Jesse
Episodul ideal ar fi: Polly sa fie data afara din casa parintilor, exmatriculata din scoala, sa stea pe un camp cu capra sa Snitzi si sa-si vanda liguritzele pentru a supravietui
Ce am retinut: Peste rau si prin padure/ Mergem la bunica sa ne vada/ Drumul e lung si calul a obosit/ De atata umbland prin zapada.
Happy tree friends: Sadic si dragalas in acelasi timp, surprinzator prin moralele amuzante de la sfarsit, poate prea sangeros pentru unii
Personaje preferate: Giggles, bebelusu
Daria: Cel mai neentuziasmat personaj posibil, ironica si sictirita, un fel de Juno animata
The Addams family: Cea mai morbida familie, dar nostima in acelasi timp, mai buna si mai iubitoare fatza de altele, un exemplu model doar ca plin de sadism
Personaje preferate: Wensday Addams si papusa ei
A pup named Scooby Doo: Varianta mult mai amuzanta a clasicului Scooby Doo, umor adolescentin si fitze
The powerpuff girls: Cel mai funky desen, desigur restul e de prisos
Personaje preferate: Bubbles, Him si Princess
Dextar’s Laboratory: copilul mult prea inteligent si nefericit, frate al unei fete roz si stupide cu niste parinti mult prea aerieni
Episodul ideal: Sa i se descopere in sfarsit laboratorul si sa devina un copil normal cu alte interese:>
Ce am retinut: Omllete du fromage
Johnny Bravo:Un macho man, un coca al zilelor noastre
Episodul ideal: sa-si gaseasca si el o tipa mai narcisista ca el si sa traiasca fericiti intr-un salon plin cu fixativ si gel de par
2 Stupid dogs: As stupid as it can be:X, 2 dogs eating everything, believing it was food
Ce am retinut: Fooood:))
Beetlejuice: Poate prea scarbos pentru unii, dar totusi amuzant
The Animaniacs and Pinky and the Brain: Geniul vs. prostia, brillant
Ce am retinut: Geee brain what are we gonna do tomorrow, tomorrow we will rule the world Pinky
Personaje preferate: Pinky, Dott, The Mime
The grim adventures of Bill and Mandy: copilul ironic(ea)si copilul tampit( el) acompaniati de prietenul lor schelet: The Grim reaper, poante si farse amuzante
Wacky Races: curse de masini super performante, probabil si cei de la Pimp my ride ar fi fost invidiosi pe ele
Personaje preferate: Penelope
The Tick: Desenele cu supereroi in care personajul principal era un tip deghizat in capusa si prietenul lui era o musca
The Why family: Cate nu am invatzat de la aceste desene, tin minte ca le ziceam profilor pe la ore ce stiam noi si ne dadeam mari:>





Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails