Pagini

12.08.2009

The september issue

Dupa cum pasionatii de moda stiu deja, in curand va aparea controversatul film ,,The september issue". Ieri am vazut si trailerul si am observat exigenta cu care Anna Wintour crea numarul din septembrie al Vogue US, cel mai important numar dintr-un an pentru ca dicteaza tendintele. Dupa ce am vazut trailerul, mi-am imaginat multa complexitate si originalitate pentru noul numar, iar azi am vazut coperta de mai jos si am ramas profund dezamagita. O coperta care pur si simplu nu imi atrage atentia, pe care abia as observa-o pe un raft daca nu ar scrie Vogue, Charlize nu e in cea mai buna ipostaza a sa, iar rochia ei e din categoria so old fashion. Anna Wintour spune in noul film ,, Fashion is not about looking back, is about looking forward". Mie aceasta coperta imi inspira so looking back prin plictisitoarea si atot prezenta rochie rosie din tafta.
Voi ce parere aveti?


5 comentarii:

ioana spunea...

hey! e absolut genial blogul, congrats! as vrea sa vorbesc cu tine despre cum a fost cand ai lucrat la Elle, crezi ca poti sa imi dai un email? thanks.

Sil spunea...

nu lucrat, practica:p, silstayle@yahoo.com

Anonim spunea...

Serios?Ai facut practica la Elle?:D Genial!

Sil spunea...

dap:P in summer 2008;))

Anonim spunea...

Sau poate clasica rochie rosie din tafta...
Mie imi inspira coperta multa seriozitate, exact ce au transmis designerii prin colectiile din sezonul asta :)
Toamna-iarna 2009/2010, adica.

Related Posts with Thumbnails